Blabber

Jag har rymt från internet och in i mina böcker för att tokplugga inför min sista tenta i Örebro EVUR. - Är vad jag önskar att jag kunde säga men istället har jag som vanligt kollat på serier och Youtube istället för att lära mig saker. BRA ORDNING PÅ MIG, NEJ INTE JÄTTEMYCKET. Hur som helst är också mitt bloggande alldeles fruktansvärt dåligt. Skäms lite. Fick dra till med mitt ständiga ess i rockäremen - inspiration(!) från Instagram(!) medan jag kontemplerar över vad tusan jag kan blogga om mer.

För övrigt flyttar jag från Örebro om en vecka eftersom jag tydligen är klar med mina universitetsstudier då. HUR HÄNDE DETTA? Känner den existentiella krisen komma smygande. Sänd hjälp.

Kommentarer
Lilly

Vilken inspo den sista bilden är. <3 OMG! Hade velat ha det håret och kläderna.

2015-06-03 @ 06:41:39
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Kalk

LYCKA TILL EFTER UNIVERSITETET! Agh, du får se till att njuta av livet! Jag själv är klar med mitt andra år på gymnasiet snart... Känner mig så liten.
Men det är lungt, du är jättefin och har en massa snygga kläder som får dig att vara snygg, så du kan ta dig ann livet! Whoop!

Svar: IIIIH THANK YOU! Önskar jag var i din ålder juuu! Haha, om allt annat skiter så så har jag alltid mina kläder, indeed!
candie.blogg.se

2015-06-03 @ 17:46:54
URL: http://www.kalk.blogg.se
Martina

Åh så fina bilder, älskar Nyané Lebajoa. Så roligt att snart vara klar med universitetet, lycka till med allt vad som än händer efteråt!

Svar: Samma hääär, hennes bilder är så fina och inspirerande! Jaa, och läskigt, tack snälla!
candie.blogg.se

2015-06-03 @ 18:01:39
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Kristin

Men neeej du får inte flytta ifrån Örebro :o Har ju inte sett dig ännu! Haha =)

Svar: Aw, haha! VI HAR EN VECKA PÅ OSS
candie.blogg.se

2015-06-04 @ 08:27:33
Bambi

Lite spontant när jag ser bilderna så känner jag "Fan jag vill också vara snygg" haha

2015-06-22 @ 02:38:38
URL: http://iambaam.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: