More Books

 
På sommaren brukar jag läsa helt mycket för det är enda gången jag känner att jag har tid, vilket är konstigt för jag hade jääättemycket tid när jag var student med. Hursomhelst, igår smet jag in på ett bibliotek och smet ut med Anne Frank's Dagbok (har lyckats med konsten att aldrig ha läst den) och John Green's Looking for Alaska. De kunde jag ge lite plats åt i min hjärna tyckte jag. Tyckte också att jag kunde ha med två blommor i bilden. På grund av anledningar. Högst oklara sådana. 
Har du några bra boktips? I NEED TO KNOW

Kommentarer
Martina

Anne Franks dagbok är verkligen jättebra, dock så är den väldigt sorglig i perioder så det är bra att vara beredd med näsdukarna! :)

Svar: Åh ja det kan jag tänka mig :(
candie.blogg.se

2015-06-17 @ 16:36:52
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Serafina

Yay jag tipsade om LOOKING!! Hihi just nu (verkligen just nu) läser jag The Murder Complex, tipsar om den!!

Svar: Wohooo, du lyckades övertala mig :D Åh, får kolla upp den!
candie.blogg.se

2015-06-21 @ 04:44:56

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: