LA Splash

 
I söndagskväll klickade jag hem tre läppstift från LA Splash Cosmetics och SWOSH sa det så låg de i min brevlåda och kuttrade på torsdagen. Och herregud, hjälp mig hantera mig själv, för de här jäklarna är de finaste läppstiften jag ägt EVUR. De är Lip Couture i Latte Confession och Smitten Lip Tint Mousse i Lovegood och Charmed. De är matta läppstift som appliceras som läppglans, torkar och sen sitter som sten. FO REALZ, duschade med dem och de vägrade försvinna från min arm förrän jag attackerat dem med mina naglar i 140 år. 

Kommentarer
Twiggy Lundberg

Åh, jag har med velat beställa därifrån! är helt frälst i deras läppstift Ghoulish!

Svar: Förstår dig! Den var slut när jag beställde, men den är superfin!
candie.blogg.se

2015-05-30 @ 13:39:47
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Martina

Wow så snygga färger!

Svar: Tack! Gillar dem supermycket, de är verkligen helfina på läpparna :D
candie.blogg.se

2015-05-30 @ 19:32:08
URL: http://nouw.com/martinalindqvist
Emelie

Oj! Kolla på deras hemsida nu! Skulle gå in där men så dök det istället upp ett meddelande om att deras fabrik brunnit upp(!!!) Försökte ta en printscreen av sidan och skicka... men det gick visst inte.

Svar: Jaa, såg det! Sjukt läskigt!
candie.blogg.se

2015-06-27 @ 03:24:23

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: