Skin Care

 
När jag var tonåring hade jag nästan aldrig en enda finne. Sen fyllde jag 18 och kroppen bara SCREW YOU nu ska vi ta igen för alla acne-fria år och BAM så fylldes min panna av röda ansiktsdemoner. Där sitter de fortfarande för de vägrar förvsinna och senaste året har de varit värre än någonsin. TACK FÖR DET KROPPEN. Nu är jag på utrotningshumör och har köpt Aco's acnelösning och en hudkräm från HTH som enligt källor skulle vara värsta superåterfuktaren. 
Använder du några produkter mot acne? Hur fungerar dem?

Kommentarer
Emilia

Alltså har verkligen samma problem.. Började förra året då jag fick sjuuukt mycket liksom röda prickar i hela pannan och dom försvann inte. Men jag bytte foundation och då försvann dom, så kan vara något du inte tål som du använder!
Dock har mitt kommit tillbaka nu fast över hakan, letar med bra produkter för att få bort det :(

Svar: Onda finnar :( Booorde inte vara någon speciell produkt eftersom jag haft såhär så länge, men tack för tipset! Hoppas du lyckas bli av med de jäklarna!
candie.blogg.se

2015-05-09 @ 15:23:00
Julia Müller-Sandvik

jag fick också vuxenacne, efter att ha klarat mig hela puberteten!! Jag använde proaktiv, svinbra! Men nu vill jag ha något som är fritt från djurtester, funderar på african black soap :D

Svar: Puberty done wrong, body. Åååh det låter ju spännande med african black soap, måste jag kolla upp :D
candie.blogg.se

2015-05-09 @ 15:24:26
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Karin

Jag använder Basiron AC gel, tycker att den fungerar mycket bra :D

2015-05-09 @ 17:23:52
URL: http://forevermore.blogg.se
Mikaela

Jag använder bara Lush produkter just nu, och dom funkar hur bra som helst för mig. :) Kan även tipsa om bodyshops tea tree produkter!

2015-05-09 @ 18:02:16
Exona

Jag använder endast Aco's produkter vid rengöring, inklusive acnelösningen och det har verkligen hjälpt mig något enormt. Jag har haft väldiga problem med min hy men känner att jag har det mer under kontroll nu.

Svar: Det låter ju superbra! :)
candie.blogg.se

2015-05-09 @ 18:06:07
URL: http://exona.blogg.se/
Anna

Jag har också börjat få problem med acne det senaste året, min rygg och under boobsen är helt crazy. Jag har testat mycket, men det enda som faktiskt funkar (för mig iaf) och som jag kör med endast nu är jojobaolja. Allt annat skit från apoteket kan dra, jojobaolja är det enda rätta!

2015-05-09 @ 23:34:17
Anonym

Clearing gone har jag mig det heter,finns i ppulver och capslar funkar kanon det :)

2015-05-11 @ 20:17:40
Melwa

För mig hjälper det att regelbundet äta B-vitamin och Zink som kosttillskott. Då håller jag finnarna i schack (jag har dock aldrig haft några jätteproblem, men några nya per vecka kommer det väl genomsnittligen om jag inte äter dessa kosttillskott. Nu får jag bara lite småblemmor någon gång ibland.)

2015-05-13 @ 13:45:43
Anonym

Nej nej nej..ingen body lotion i ansiktet😱 alldeles för fet för ansiktets små porer:/

2015-05-14 @ 16:48:27

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: