Halloween 2k15

 
I år smet jag till Jönköping och firade Halloween med Vira! HADE SAKNAT DEN LURINGEN MASSOR JU.
Hon hade värsta Halloween-outfiten och zombiesminket medan jag spenderade precis noll kronor på min kostym. Och trots att jag satt och sminkade mig konstigt helt jättelänge såg jag precis ut som vanligt. Fast med kvistar i håret. Vad försökte jag ens vara utklädd till? Väldigt oklart.
Jag älskar Halloween. Massor. Men det här med att klä ut mig är jag verkligen sämst i världen på. JAG BORDE INTE VARA DET. Skäms på mig. 
Hur har ni firat helgen?

Kommentarer
Anonym

Du var ju fin! :)
nouw.com/livligt

Svar: Tack söta!
candie.blogg.se

2015-11-02 @ 16:37:42
Matilda

Jätte fina! Du ser ut som någon vacker, mystisk varelse som skulle kunna vara med i en fantasy. ^^

Svar: Men gulle! Va söt du är, tack :D
candie.blogg.se

2015-11-02 @ 22:03:25
URL: http://blackcatowl.devote.se
Tsimtsim

så fina ni är! Själv firade jag helgen med att överraska en vän på hennes födelsedagsfest med en massa andra vänner, sjukt kul :D

Svar: Ååh, det låter superkul :D
candie.blogg.se

Sofié Leifsdotter

Så fina tjejer !

2015-11-08 @ 14:32:25
URL: http://sexboozeandpopcorn.blogg.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: