Balmain

 
OMG YAAAS - Är ungefär min reaktion på Balmains kollektion för H&M som kommer ut den 5:e november. Det är barockt och sceniskt och over the top och allt jag någonsin önskat mig. För Balmain är liksom något alldeles speciellt och nog det enda stora modehuset som fått mig att känna oh dear god help, skulle så gärna vilja äga deras plagg. I ett annat liv. Hos the one percent-people.
Och nu plötsligt har jag chansen! (Fast ändå inte pga fortfarande dyrt)

Här finns bilder på alla kläder från kollektionen. 

Kommentarer
Matilda

Så mycket snyggt! Speciellt den gudliga tröjan med en massa mönster och byxorna. Dx

Svar: Alltså det är farligt mycket snyggt i den kollektionen!
candie.blogg.se

2015-10-21 @ 11:30:56
URL: http://blackcatowl.devote.se
Anonym

Hej! Tänkte bara tipsa dig om att http://addiehero.se/ bloggaren härmar dig med i princip allt. Design, blogginlägg och till och med sättena hon poserar på sina egopics. Inte så kul?

Svar: Det tycker jag absolut inte hon gör. Men vi har nog rätt lika smak och inspireras säkert mycket av samma saker. Addies blogg är jättefin och en av mina favoriter och jag tvivlar verkligen på att hon medvetet skulle härma mig eller någon annan :)
candie.blogg.se

2015-10-21 @ 16:40:29

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: