Birthday Wishes

Calvin Klein Bralette, Calvin Klein Briefs, The Body Shop Hemp Face Protector, The Body Shop Wild Argan Oil, NYX Contour & Highlight Pro Palette, The Body Shop Vitamin E Cream Cleanser
(Några av länkarna är adlinks som ger mig ersättning vid klick)

Har den stora oturen att snart fylla år. Försöker låtsas som att jag inte alls är jättegammal och att allt är för sent. Förutom evig ungdom, fred på jorden och en livsförbrukning av vattenmelon så önskar jag mig det här ovanför i födelsedagspresent. 

Kommentarer
Kalk

SAME, eller inte alltför snart, det är någon vecka kvar, men fortfarande. GRATTIS TILL OSS, September är bäst.

Och även om du är äldre så är du även en aning visare och coolare, glöm inte det. Ju äldre du är, desto längre har du varit badass

Svar: NÅGRA DAGARS UNGDOM KVAR ÄNDÅ.
Men hallååå, 100% sanning ju, den får jag intala mig själv och mina rynkor. GRATTIS TILL OSS INDEED, och grattis till världen och september för att vi föddes, det var så lite så.
candie.blogg.se

2016-09-07 @ 03:36:20
URL: http://www.kalk.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: