Colourpop

Double Tap (S) Echo Park (S) Bianca (M) Beeper (M) Frick'n Frack (S) Barracuda (S) Pillow Talk (L) Brink (L) BFF3 (P) Tootsi (P) Brink (P) Skimpy (P)
 
Jag och min syster klickade hem en hel hög med grejer från Colourpop tillsammans för ett tag sen. Och varför ens köpa något om en inte kan visa upp det någonstans? DET ÄR FRÅGAN. 

Beställde fyra olika typer av läppprodukter - Ultra Matte Lip (M), Ultra Satin Lip (S), Lippie Stix (L) och Lippie Pencil (P).

Ultra Matte Lip är liquid lipsticks som torkar till en helt matt finish. Sitter som berget men kan kännas liiite uttorkande (speciellt på mina läppar som typ trillar av på vintern pga torrast på planeten)
Ultra Satin Lip är också liquid lipsticks med skillnaden att de inte torkar till samma matta finish och därför inte är lika smudge proof. Men det gör också att de är väldigt bekväma att ha på.
Lite komfort vs hållbarhet även om båda absolut får godkänt på bägge.
Lippie Stix är som vanliga läppstift (och kommer i flera olika finishes, jag beställde bara matta) och är himla bekväma och pigmenterade.
Lippie Pencils är vanliga hederliga läppennor som täcker bra, är jättelätta att måla med och som liksom inte är torra alls. Trots att förpackningen är i plast går de att vässa, MIRAKEL JU.

Är en sucker för varma nude-färger så mina favoriter är Echo Park, Brink och Skimpy. Sen av oklar anledning ser jag jättekonstig ut i alla lite bruntonade eller mörkare färger. Och det har jag nu börjat acceptera så ska sluta försöka ens och bara gå vidare i livet.

Också: Fick betala tulljäkel.

Kommentarer
Kalk

Holy mother of amazing lips, har velat beställa från Colourpop så länge men har varit så rädd för frakt och tull... AH the struggle då de är så fina
Får hoppas att de börjar sälja de i butik någonstans i Sverige, one day.
Also, har du sett att Body Shop har fått in nya matta liquid lipsticks? They are so pretty

Svar: Jaaaaa, mycket okul att åka på tull ju. Vi får hålla tummarna till att det kommer hit snart. TYP JÄTTESNART THANK YOU. Jaaa, såg dem! Håller med, superfina verkligen, mååååste testa
candie.blogg.se

2016-12-17 @ 02:02:55
URL: http://www.kalk.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: