Face Paint

Några av länkarna nedan adlinks som gör det möjligt för mig att få ersättning för klick/köp - just so you knooow!
 
Ungefär en miljard olika beautyprodukter existerar och finns där ute som jag känner djupt inom mig att jag behöver testa. Högst upp på min KÖP DE HÄR SNARAST, VEM BRYR SIG OM HYRAN-produkter är de här ovan - allihopa är såklart cruelty free, woho! ♥
 
Lip Kit By Kylie Jenner: Kylie Jenner är tokkänd för sina läppar och lanserade för några månader sen sin egen kollektion av lip kits bestående av en läppenna och ett liquid lipstick. De sålde slut på en gång, SÅ KLART, och har fått jättefina recensioner. Finns i sex olika färger som alla är finare än vad jag kan hantera, men kanske speciellt Koko K, Candy K och Dolce K.

Too Faced Born This Way Foundation: En medium- till fulltäckande oljefri foundation som innehåller vårdande kokosvatten, alpros som ljusar upp hud och ger elasticitet samt hyarulonsyra som jämnar ut och föryngrar. Ska ge en perfekt och strålande hy som känns 100% naturlig. 

Too Faced Better Than Sex Mascara: Superkänd mascara med timglasformad borste för långa och dramatiska fransar. 

Urban Decay Chill Cooling and Hydrating Makeup Setting Spray: Setting spray med Temperatur Control Technology som friskar upp och håller makeupen fin och på plats i upp till 12 timmar. Passar perfekt för torr hy. 

Real Techniques Blush Brush: Borste med taklonborst för att applicera rouge och bronzer. 

The Body Shop All-In-One InstablurPrimer som slätar ut huden, minimerar linjer och ojämnheter. Återfuktar och håller sminket på plats.  

Lumene Longwear Blur Foundation: Mediumtäckande foundation med blur-effekt som håller i upp till 16 timmar. Jämnar ut huden och ger ett naturligt resultat. För alla de dagar jag är laaat (vilket är många dagar) eller min hy är stilig (vilket inte är lika många dagar) och inte behöver lika mycket täckning.

LA Girl PRO Concealer: Populär concealer med krämig och lätt konsistens som jämnar ut hudtonen, döljer rodnader, fina linjer och ringar under ögonen.
 
Använder du någon av dessa produkter? WHATCHA THINK?

Kommentarer
lillyolsson.blogg.se

Använder primern från tbs och tycker den är super! Kan dock vara liite smulig ibland :)

Svar: Men det låter ju super, så kul att höra från er vad ni tycker :D
candie.blogg.se

2016-02-28 @ 16:10:34
URL: http://lillyolsson.blogg.se/
Daniella 🌙

Jag har Posie K, men har inte ens vågat öppna förpackningen än..... Kostade mej i slutändan typ 600 spänn med frakt och allt, sjukt egentligen.

Svar: Haha galning, hade kastat mig över den! HAR DU VÅGAT TESTA ÄN? Vad tycker du?
candie.blogg.se

2016-02-28 @ 18:35:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Annie

Har tf-btw foundationen, den är helt awsome! och veganskt :)

Svar: Det låter ju superbra! Nu vill jag ha den ännuuuu mer.
candie.blogg.se

2016-02-28 @ 23:02:06
URL: http://introvrt.tumblr.com

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: