H&M Beauty

 
Gick till H&M idag pga är i desperat behov av nya kläder och hade ett stackars presentkort att göra av med. Men inget blev som jag tänkt för plötsligt stod jag där i kassan med fyra ögonskuggor och en primer från H&M Beauty. Hade styrkan att förlåta mig själv för skuggorna är verkligen helt jättefina, pigmenterade och krämiga. Fanns ungefär en miljard nyanser och finishes att välja på så till slut tog jag bara fyra stycken i ren desperation. 

Från vänster till höger på bildena är: Something Nice, Peach Life, Cocoa Mauve och Triple Raspberry. Oklart varifrån denna besatthet av rosa skuggor kommer ifrån. Den är ohälsosam och måste få ett slut. Har du testat något av sminket från H&M Beauty?

Kommentarer
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Åh vad spännande! Har velat testa ögonskuggorna länge då jag hört mycket bra om dem. :)

Har bara testat deras läppglans, kan ej rekommendera det! Går bort direkt, usel applikator och av de fyra färgerna jag köpte ser alla likadana ut (det vill säga knappt någon färg alls). Det enda pluset de får av mig är att de luktar himla gott haha!

Svar: Jaa, hade också hört att de skulle vara bra! Men verkar som att flera av deras andra produkter är helt jättedåliga. Väldigt förvirrande. Tråkigt att läppglansen var så dåliga, I'll remember that så jag inte får för mig att testa dem nån gång, haha :D
candie.blogg.se

2016-02-12 @ 00:10:05
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Daniella

Åh, vill ha :D Har spanat in deras nya smink, vill köpa men kan inte bestämma mig för vilka färger haha :p

Svar: Haha förstår dig, stod där så länge och försökte välja att jag tillslut kände NEJ NU MÅSTE DU TA NÅGOT JULIA och gå vidare med livet.
candie.blogg.se

2016-02-12 @ 22:56:55
URL: http://daniellamaraui.webblogg.se
HEDAN

Använder i princip aldrig smink själv, men Peach Life var ju definitivt snyggast enligt mig. Verdy nice.

2016-02-12 @ 23:51:25
URL: http://hedan.blogg.se/
Daniella

Haha så känner jag varje gång jag går till H&M's sminksektion :p

2016-02-13 @ 17:51:27
URL: http://daniellamaraui.webblogg.se
Mikaela

Kan inte du tipsa om någon bra contouringpalett som inte är kalasdyr? Har så svårt att googla fram något vettigt om just det haha!

Svar: Har faktiskt bara testat Anastasias som jag absolut tokälskar men den är ju tyvärr superdyr. Men när den är slut och jag behöver en ny som kostar lite mindre så kan jag absolut skriva vad jag tycker om den :D
candie.blogg.se

2016-02-18 @ 18:26:11

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: