Shadows

 
Mina ögonlock var vilse och förlorade tills jag upptäckte Makeup Geek. FO REAL, de har de bästa, mest pigmenterade och finaste ögonskuggorna som min halvgamla kropp någonsin stött på. Nu har jag återigen råkat beställa hem en massa nya jäklar. Ångrar det noll procent. Mina nya kompisar är:
 
GrandstandRoséguld med en lätt taupe underton och foiled finish. Superfin över hela ögonlocket.
In The Spotlight: Ljust, mjukt rosa med korallunderton och foiled finish. Använder över hela ögonlocket eller i ögonvrån.
Whimsical: Kallt och blekt silverrosa med foiled finish. Perfekt i ögonvrån eller över ögonlocket till en cut crease look. 
Poppy: Starkt orange med lätt rosa underton. Som en vallmoblomma! Matt finish. Jättefin som crease color. 
Peach Smoothie: Ljust persikofärgad med matt finish. Perfekt som bas över hela ögonlocket, crease color och framför allt som transition shade. Min andra pan i denna färg pga använder den HELA tiden.
Cupcake: Gammelrosa med matt finish. Fin som crease color och funkar super med både med kalla och varma färgtoner.
Anarchy: Marsala med skimrig finish. Speciellt fin i "the outer v" eller över hela ögonlocket. 

Kommentarer
ajlimullersandvik.blogg.se

ääälskar de som är längst ut åt sidorna!! :D

2016-06-25 @ 09:04:31
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
rememberthiis.blogg.se

så fina!!

2016-06-25 @ 10:17:02
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
elinbohman.blogg.se

Älskar Makeup Geek! Är sjukt sugen på Whimsical, tror du att den funkar som highlight inne i ögonvrån? Och fick du betala massa tull på din leverans eller var det bara jag som hade otur haha? x)

Svar: Den funkar perfekt för det! Och näää jag har lyckats slippa undan tullen varje gång jag beställt därifrån faktiskt, så jaaa, låter som att du haft otur. Eller så har jag haft livets tur. VET INTE VILKET.
candie.blogg.se

2016-06-27 @ 18:37:14
URL: http://elinbohman.blogg.se/
isa

älskar makeup geek, så fina! dock innehåller många skuggor karmin, bland annat poppy, whimsical och cupcake... tyvärr :(

2016-06-28 @ 09:04:31
URL: http://www.nouw,se/monotont
Anonym

Har du testat colourpop?? BÄSTA pigmenten everrr!

2016-07-16 @ 08:54:50
Jessica

Har du testat colourpop?? BÄSTA pigmenten everrr!

Svar: Nä har inte gjort det, men har velat testa deras produkter superlänge, verkar så himla braaaa ju!
candie.blogg.se

2016-07-16 @ 08:55:23
URL: http://jessica182.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: