Words of Wisdom

 
Idag bestämde jag mig för att stoppa sötpotatis i brödrosten pga såg det nånstans på internet. Det visade sig vara ett föhastat beslut för elen försvann i hela lägenheten och jag tvingades leva i mörker och misär flera timmar. Moral of the story: Lita inte på någon. Speciellt inte brödrostar eller folk på internet.

Nu när jag fått det ur världen kan jag presentera min nya perukjävel: En superlång och stilig front lace som Donalovehair var snälla nog att skicka till mig. Här hittar man den. Det här med att ha grått hår i förtid, det är något jag känner starkt för. Också: Jacka från Nelly.

Kommentarer
Kalk

Oh no, såg det på en vegangrupp på facebook... RIP toasters

Svar: DET VAR DÄR JAG SÅG DET JA! Lurerier alltihop
candie.blogg.se

2016-06-12 @ 00:26:59
URL: http://www.kalk.blogg.se
rememberthiis.blogg.se

wow! fint hår!!

2016-06-12 @ 01:27:56
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Att stoppa sötpotatis i brödrosten låter lite.. ja, jag hade inte ens litat på det från början ahah. Sjukt fin peruk btw!

Svar: Tyckte det lät lite konstigt och opålitligt men kände mig tillräckligt äventyrlig och modig för att testa det. Mycket obra val visade det sig vara
candie.blogg.se

2016-06-12 @ 18:53:52
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Bella

Men Ååå vilken fin peruk trodde det var ditt riktiga hår först!!!

2016-06-15 @ 20:04:14
Johanna

Har länge tänkt att prova det, vilken tur att jag såg det här inlägget först!

2016-06-16 @ 09:45:36
Louise

Jag är SÅ sugen på att köpa en peruk och läta mitt egna hår vila från hårförlängning och färgning. Den där sidan har så sjukt fina peruker men jag är så osäker när det kommer till att beställa utomlands ifrån. Vad gick frakten på? råkade du ut för tullkostnader osv?

Svar: Jaa, de har superfina peruker! Skrev inte det i inlägget såg jag nu så det måste jag fixa men det var de som hörde av sig och skickade peruken till mig gratis så betalade ingen frakt eller tull. Men såvitt jag har förstått så är frakten gratis, tyvärr vet jag inte hur det är med tullen.
candie.blogg.se

2016-06-22 @ 19:44:40
Caroline

Det är ingen tull för privatpersoner om man beställer för max 1500 kr. Är man osäker på tullavgifter besöker man tullverket.se och kollar upp vad det kostar =) Frakten ska stå på hemsidan man handlar ifrån vad den kostar.

Är det inte varmt med peruk?

Svar: Tack för att du förtydligar! Joo, haha det kan bli rätt varmt och lite störigt med en peruk på
candie.blogg.se

2017-02-27 @ 19:36:48

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: