Polished

 
En fruktansvärd egenskap jag har är att jag blir så besatt av saker. Plötsligt får jag ett intresse eller konstig crush/idé/fascination och kan inte släppa det för allt i världen. Till den grad att jag blir HELT odräglig. Någon av er som är likadan? En av alla saker jag inte kan sluta crava ihjäl efter just nu är H&M:s Nagellack. Ja alltså, jag vet inte ens hur det här hände? Men de visade sig vara himla bra och finns i så många fina färger att jag känner att jag måste fånga allihop. Som Pokémons. 
På riktigt sänd hjälp.

Kommentarer
Nellie

Jaaaaaa! Är precis likadan! För ett tag sen var jag helt besatt av contouring kit sen efter det någonting annat som jag inte kan sluta tänka på haha!

Svar: Hahah, varför gör man så hela tiden? SÅ OPÅLITLIG HJÄRNA
candie.blogg.se

2016-03-18 @ 22:09:47
Kalk

Jaaa, jag vill så gärna ha så många av deras färger men jag kan typ inte ha omatta färger längre...
Sadly så gnuggas mitt matta överlack bort så snabbt, så måste hela tiden försöka hitta nagellack som redan är matt, cries

2016-03-20 @ 00:39:15
URL: http://www.kalk.blogg.se
Miccis

Omg läste precis att h&m inte testar sitt smink på djur. Måste köpa allt!

2016-03-22 @ 10:51:53
Miccis

Omg läste precis att h&m inte testar sitt smink på djur. Måste köpa allt!

Svar: Haha jaa känslan varje gång när man upptäcker att ett märke är cruelty free!
candie.blogg.se

2016-03-22 @ 10:51:54
Alma

alltså köpte ett och wowowow så bra och så billigt förstår inte ens hur det funkar!

Svar: MAGI ÄR ENDA FÖRKLARINGEN
candie.blogg.se

2016-03-23 @ 09:35:24
URL: http://almabengtsson.se/

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: