Australien pt. 1

Har varit hemma från mitt Australienäventyr i över två veckooor och fortfarande i bloggat om det? SVIKARE jag är. Hade det faktiskt hur bra som helst down under. Var i The Entrance där min och Sandras barndomsvän Ida bor med sin pojkvän, besökte Sydney och tafsade på Operahuset, flög upp till Cairns där vi snorklade i barriärrevet och gick omkring i regnskogen i spöregnet och smet slutligen iväg på roadtrip längs östkusten upp till Byron Bay. Helt okej, 10/10. Fotade allt jag såg så delar upp bilderna i två inlägg. Först out är The Entrance och Cairns.

The Entrance:
Cairns:
Cape Tribulation
Cape Tribulation:
Mount Alexandria Lookout:

Kommentarer
Rebecca Adnell

Wow så vackert! Häftigt att åka dit :)

2017-03-03 @ 15:48:11
URL: http://adnellphotography.blogg.se/
Josefin

Wow vad fina bilder! Hade också velat åka dit :)

Svar: Taaack så mycket! Det var riktigt häftigt faktiskt!
candie.blogg.se

2017-03-03 @ 20:28:26
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se
Karin

Så vacker det är =) Hur flög ni för att komma dit? Hur flög ni för att komma hem? Hur var australiensarna? Kände du dig som hemma eller längtade du ibland hem? SÅ MÅNGA FRÅGOR.

Svar: Det var verkligen superfint där! Vi flög från Stockholm till Paris till Guangzhou till Sydney och samma väg tillbaka fast till Amsterdam istället för Paris. Det tog eeeevigheter, 24 timmar flygtid plus en massa tid på flygplatserna, mycket ont i rumpan och benen och hjärnan fick man. Alltså de australiensarna vi träffade levde upp till alla stereotyper till 100% haha. Jättechill, surftokiga, öppna och trevliga och sociala. Vi var ju bara borta i tre veckor så hann aldrig längta hem, men kan nog inte påstå att jag kände mig helt som hemma även om jag är så avundsjuk på alla som får leva i sol och värme och vacker natur hela tiden
candie.blogg.se

2017-03-03 @ 22:00:46
URL: http://forevermore.blogg.se
Tsimtsim

Åh ser ut som värsta paradiset! Vill också fly till värmen i några veckor :(

Svar: Det var ju verkligen inte helt fel alls. Sol och värme är livet ändå
candie.blogg.se

2017-03-05 @ 17:55:46
URL: http://nouw.com/ithinkofmonsters

Leave a comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Email (Won't be public)

URL/Blog/Social Media

Comment: